Μη Μένεις Εκτός mi meneis ektos Μη Μένεις Εκτός Mi Meneis Ektos


Διατροφή και καλή διάθεση

Α
Α
Θα μπορούσαμε άραγε εκτός από πολλά άλλα να βοηθήσουμε τη διάθεσή μας να βελτιωθεί τρώγοντας; Σχετίζονται κάποιες τροφές με αυτό; Αξίζει να το διαπιστώσουμε σίγουρα.

Η καλή μας διάθεση, η ευεξία αλλά και το αίσθημα χαράς, όσο και το πόσο χαλαροί είμαστε, έχουν να κάνουν με πολλούς παράγοντες στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Ωστόσο για όλα αυτά ευθύνονται και κάποιες ορμόνες που ο οργανισμός μας εκκρίνει και μέγα ρόλο σε αυτό παίζει η διατροφή μας. Κατ' επέκταση, με βάση αυτή τη λογική, μπορούμε έστω με τη διατροφή μας να παλέψουμε την κακή διάθεση, τη θλίψη, τη στενοχώρια και το άγχος.
Αν μη τι άλλο αξίζει τον κόπο, με όποιον τρόπο μπορούμε, να φτιάξουμε μια καλύτερη ψυχολογία, για μας πάνω από όλα μα και για τους δικούς μας ανθρώπους. Έχοντας καλύτερη διάθεση όλα αντιμετωπίζονται αλλιώς και είμαστε αποδοτικότεροι αν μη τι άλλο.

Ορμόνες διάθεσης
Οι ορμόνες που ευθύνονται για κάθε αρνητικό συναίσθημα, είναι οι εξής: Η ορμόνη που εκκρίνεται σε περιπτώσεις άγχους και στρες είναι η κορτιζόλη. Η μελατονίνη ρυθμίζει τον ύπνο μας και την ποιότητά του ενώ οι ενδορφίνες είναι υπεύθυνες για το αίσθημα της ευτυχίας. Τέλος η ορμόνη της χαράς δεν είναι άλλη από τη σεροτονίνη η οποία επηρεάζει τη διάθεσή μας.
Αν βάλουμε στη διατροφή μας συγκεκριμένες τροφές θα βοηθήσουμε το χημικό εργαστήριο που κρύβουμε μέσα μας να παράγει όλες τις ορμόνες που χρειαζόμαστε για να νιώθουμε καλά.

Τροφές καλής διάθεσης
Τα καρύδια, τα αμύγδαλα και γενικά οι ξηροί καρποί είναι μια από αυτές τις τροφές, όπως επίσης και ο καφές αλλά με μέτρο. Η βρώμη είναι το δημητριακό που καταπολεμά το στρες. Βάλτε το καστανό ρύζι στη διατροφή σας και επίσης θα μειωθεί το άγχος. Το κρέας που θα καταναλώσουμε πρέπει να είναι άπαχο ενώ αντίστοιχα τα ψάρια πρέπει να είναι από τα λιπαρά. Γενικά τα θαλασσινά αποτελούν μια ασπίδα για την κακή μας διάθεση.

Οι μπανάνες είναι το φρούτο που διώχνει την θλίψη ενώ η σοκολάτα δεν είναι μύθος μα επίσης πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο και σαφώς μιλάμε για τη μαύρη κυρίως.
Τα όσπρια συμβάλλουν σε αρκετό ποσοστό επίσης στην έκκριση των σωστών ορμονών του οργανισμού.

Το μπρόκολο είναι από τα λαχανικά που εκτός από πηγή πολλών βιταμινών είναι γνωστό για την ευεξία που προκαλεί. Τέλος σημαντικός ο ρόλος της πιπεριάς αλλά και της πιπερόριζας, του γνωστού πια τζίντζερ.
Εντυπωσιακός ο ρόλος της μουστάρδας επίσης στη χαλάρωση που μας προσφέρει. Γενικά η κατανάλωση φρέσκων φυτικών προϊόντων έδειξαν μελέτες πως δίνει καλύτερη ψυχική διάθεση.

Πεπτικό Σύστημα
Το σύστημα που ευθύνεται για την καλή μας ή όχι ψυχολογική κατάσταση δεν είναι άλλο από το πεπτικό. Διόλου τυχαίο αν το σκεφτούμε αφού είναι και τα πρώτα όργανα που πλήττονται σε καθεστώς άγχους ή στενοχώριας.
Στομάχι κι έντερο κυρίως υποφέρουν μαζί μας συνεπώς αν φροντίσουμε αυτά τα δυο να 'ναι σε καλή κατάσταση, θα είμαστε κι εμείς κατ' επέκταση.
Αυτό θα γίνει προσφέροντάς τους τις τροφές και τα στοιχεία που χρειάζονται για να λειτουργούν ομαλά και καταργώντας ή μειώνοντας όσα τα επιβαρύνουν.
Δε θα γίνει κάποιο θαύμα απλά και μόνο τρώγοντας αλλά είναι μια συμβολή διόλου ευκαταφρόνητη που αν συνδυαστεί και με άλλα πράγματα είναι σίγουρο ότι θα βελτιωθεί η διάθεσή μας σε μεγάλο ποσοστό.

ΑΠΟΨΕΙΣ

Κατατοπιστικότατο!

Με απλά και κατανοητά λόγια δίνετε πολύτιμες οδηγίες και συμβουλές για την καθημερινότητα μας! Ευχαριστούμε! »

Ευχαριστώ

Μαρία μου σε ευχαριστώ. Χαίρομαι που το βρήκες χρήσιμο το άρθρο μου. »

ΚΑΤΑΘΕΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ

Αν θες η άποψή σου να συνδεθεί με το προφίλ σου, συνδέσου πριν την καταθέσεις.

ονοματεπώνυμο 
Από 4 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

τίτλος 
Από 3 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

περιεχόμενο   λίγος χώρος; γράψε ένα άρθρο
Από 1 έως 1000 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

σύνδεσμος (link)


έξι κεφαλαίοι λατινικοί χαρακτήρες χωρίς κενά


Δεν έχεις συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά (★) πεδία της φόρμας.
Το μήκος του ονοματεπωνύμου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του τίτλου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του περιεχομένου δεν είναι κατάλληλο.
Η διεύθυνση (URL) δεν είναι κατάλληλη.

 

Θωμη Μπαλτσαβια

Είμαι η Θώμη και γράφω...γράφω ερωτική ποίηση,διηγήματα,παραμύθι... περισσότερα






Σήκω επάνω μωρέ

Έχεις πρόβλημα; Πάρε τη Μετάπλαση

Τα συναισθήματά μας στο πιάτο

Από το extra large στο small

Αλλαντίασις η θανατηφόρος...

Μετά τον Αύγουστο

περισσότερα


enfo.gr   Web   Wikipedia   Βικιπαίδεια   YouTube


Κάηκε το μέσα μας

Μαρύσα Παππά (2#x_2)




ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΣΕΝΑ.
ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. ΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΡΩΜΑ.
ή γράψου στο newsletter 
mobile.enfo.gr + εσύ = bff
εγγραφή / σύνδεση     κοινότητα     λειτουργία     ταυτότητα     ανταπόδοση     προβολή     υποστήριξη     επικοινωνία
Ασφάλεια δεδομένων & πνευματική ιδιοκτησία  |  © 2017 enfo.gr. Με τη χρήση του παρόντος δηλώνεις ότι συμφωνείς με τους όρους χρήσης.