Μη Μένεις Εκτός mi meneis ektos Μη Μένεις Εκτός Mi Meneis Ektos


Ανοίξτε τα σχολεία, κάποιοι διψούν για γνώση!

Α
Α
Όλοι μας γνωρίζουμε τον τρόπο με τον οποίο ο νεοέλληνας αντιμετωπίζει την εκπαίδευση. Ο «βλάκας» ο εκπαιδευτικός που έχει τόσες μέρες άδεια και οι διδακτικές ώρες του δεν είναι ολόκληρες 60 λεπτά αλλά 50, οι εκδρομές που πάει με τα παιδιά, η μη χειρονακτική φύση της εργασίας του, ο μεγάλος όγκος της ύλης και ο άθλιος τρόπος εισαγωγής των μαθητών στα Πανεπιστήμια κι ένα σωρό άλλες καραμέλες που έχουν μοιράσει με επιτυχία στο έθνος μας οι «πεφωτισμένοι» που εμφανίζονται συχνά πυκνά στα παράθυρα της τηλεόρασης.

Ναι, συμφωνώ σε όλα αυτά, υπάρχουν κακοί εκπαιδευτικοί, όπως υπάρχουν κακοί γιατροί, δικηγόροι, επιχειρηματίες.Το εκπαιδευτικό σύστημα δε βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν τις ικανότητες τους και να καλλιεργήσουν τα ταλέντα τους αλλά κι εσύ γονέα που έχεις σηκωμένο το δάχτυλο και κρίνεις συνεχώς έχεις κάνει σωστά το καθήκον σου;
Το σχολείο χρόνια τώρα το έχεις μετατρέψει με την συμπεριφορά σου σε χώρο φύλαξης, όταν ο εκπαιδευτικός σε καλέσει για ενημερώσει δε προσέρχεσαι, κι αν κατά λάθος πας εξακολουθείς να έχεις το δάκτυλο σου σηκωμένο... Και φυσικά το δικό σου το παιδί δεν υστερεί σε τίποτα, δε κάνει φασαρία, δε μιλάει άσχημα στους εκπαιδευτικούς κι έχει δίκιο που δε γουστάρει να μοιράζεται το προαύλιο με τους αλλοδαπούς συμμαθητές του.

Την ίδια ώρα που εσύ με υπεροπτικό ύφος εκμηδενίζεις το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, οι πρόσφυγες ζητούν να μπουν τα παιδιά τους στις σχολικές αίθουσες.
Για μια στιγμή σαστίζεις όταν αντιλαμβάνεσαι πως υπάρχουν παιδιά και γονείς που εκλιπαρούν να έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό που εσύ απορρίπτεις καθημερινά μόνο και μόνο γιατί το θεωρείς δεδομένο αλλά δε χάνεις χρόνο κι αρνείσαι σε αυτά τα παιδιά το θεμελιωμένο χρόνια τώρα δικαίωμα τους στη μόρφωση.

Τα σχολεία πρέπει να έχουν ανοιχτές τις πόρτες σε όποιον επιθυμεί να μάθει. Η γνώση είναι δικαίωμα όλων μας, δεν εξαρτάται από την καταγωγή μας, από την οικονομική μας κατάσταση, εξαρτάται μονάχα από τη θέληση μας. Είναι τουλάχιστον απάνθρωπο στον αιώνα που ζούμε να κλείνουμε την σχολική πόρτα σε παιδιά.
Η γνώση είναι ένα διαρκώς ανοιχτό παράθυρο στο μέλλον. Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη εξέλιξη θα είχαν οι επιστήμες σήμερα αν δεν είχαν πέσει θύματα των πολλών περιόδων σκοταδισμού που ακρωτηρίασαν κατά καιρούς τον πλανήτη μας.

Αλήθεια, αναρωτιέμαι με ποια ιδιότητα μπορεί κάποιος να καταδικάσει ένα παιδί σε αναλφαβητισμό; Αναρωτιέμαι κι αν υπάρχει κάποιο κοινό όραμα για το μέλλον του πλανήτη, γιατί αν υπάρχει σίγουρα η αύξηση του αναλφαβητισμού δεν θα αποτελεί μέρος αυτού του οράματος.
Αναρωτιέμαι και γιατί κανείς δεν σπάει αυτή την εκνευριστική σιωπή που καλύπτει τον αέρα της χώρας μας την τελευταία πενταετία.
Δε μιλώ κομματικά, μιλάω ανθρωπιστικά. Τι άλλο δηλαδή χρειάζεται ο Έλληνας πολίτης για να κλείσει την τηλεόραση του; Να σταματήσει να αναπαράγει κάθε καραμέλα που του μοιράζουν οι αποτυχημένοι δημοσιογραφίσκοι της χώρας και επιτέλους να υπερασπιστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα σε μια χώρα που καυχιέται πως γέννησε την δημοκρατία;

Λυπάμαι όταν διαπιστώνω πως αδιαφορούμε για τα πάντα, λυπάμαι όταν βλέπω γονείς να αποκλείουν παιδιά από τη μάθηση γιατί δε ξέρουν, άκουσον-άκουσον, αν είναι εμβολιασμένα, λυπάμαι γιατί διαπιστώνω πως ο χρόνος ισοπέδωσε την ικανότητα της σκέψης μας και μοιάζει η κοινωνία μας με μια τεράστια ζούγκλα γεμάτη δίποδα θηρία που δε διστάζουν να κατασπαράξουν τις σάρκες των αδυνάτων.

Ποιο όραμα; Ποια Ευρώπη;
Πόσο στ' αλήθεια ξεθώριασε η Ευρώπη... Η Ευρώπη που κάποτε ήταν φάρος πνεύματος για τον υπόλοιπο κόσμο, η Ευρώπη που γέννησε τη Φιλοσοφία, η Ευρώπη που γέννησε τις τέχνες...
Η Ευρώπη που πεθαίνει σιγά-σιγά μέσα στο όμορφο περιτύλιγμα που της φόρεσαν κάποιοι κάποτε...

Μη κλείνετε την σχολική πόρτα στα παιδιά, τους ανήκει το μέλλον έτσι κι αλλιώς! Εύχομαι εκείνα να μπορέσουν να αναζωπυρώσουν το πνεύμα που αφήσαμε εμείς να εξατμιστεί έχοντας στραμμένο το βλέμμα μας στην ύλη.
Ανοίξτε τα σχολεία, κάποιοι διψάνε για γνώση!
Όπως εμείς δεχόμαστε ανοιχτά τα εμπορικά σας τις Κυριακές, δεχτείτε κι εσείς τα ανοιχτά σχολεία για τους πρόσφυγες κι αν όντως το πρόβλημα είναι ο εμβολιασμός, αφήστε μας να φτιάξουμε μια ομάδα εθελοντών που θα το φροντίσει κι αυτό...

ΚΑΤΑΘΕΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ

Αν θες η άποψή σου να συνδεθεί με το προφίλ σου, συνδέσου πριν την καταθέσεις.

ονοματεπώνυμο 
Από 4 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

τίτλος 
Από 3 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

περιεχόμενο   λίγος χώρος; γράψε ένα άρθρο
Από 1 έως 1000 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

σύνδεσμος (link)


έξι κεφαλαίοι λατινικοί χαρακτήρες χωρίς κενά


Δεν έχεις συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά (★) πεδία της φόρμας.
Το μήκος του ονοματεπωνύμου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του τίτλου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του περιεχομένου δεν είναι κατάλληλο.
Η διεύθυνση (URL) δεν είναι κατάλληλη.

 

Κατερίνα Γεμελιάρη

Χαράζω λέξεις για όσα οι άλλοι χαράζουν μέσα μου...γράφω χωρίς ν... περισσότερα






Μια μέρα στο ''Philippine School in Greece''...

Χτίζοντας ένα σχολείο για τη Γκάνα

ὁ παῖς> παιδί, παιδεία

Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα του σήμερα

Φαντάσου μονάχα...

Επιστολή περί Διαπλάσεως Παίδων

περισσότερα


enfo.gr   Web   Wikipedia   Βικιπαίδεια   YouTube


Αλήθεια, εσύ που ήσουν τότε;

Στέφανος Μαντζαρίδης




ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΣΕΝΑ.
ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. ΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΡΩΜΑ.
ή γράψου στο newsletter 
mobile.enfo.gr + εσύ = bff
εγγραφή / σύνδεση     κοινότητα     λειτουργία     ταυτότητα     ανταπόδοση     προβολή     υποστήριξη     επικοινωνία
Ασφάλεια δεδομένων & πνευματική ιδιοκτησία  |  © 2017 enfo.gr. Με τη χρήση του παρόντος δηλώνεις ότι συμφωνείς με τους όρους χρήσης.