Μη Μένεις Εκτός mi meneis ektos Μη Μένεις Εκτός Mi Meneis Ektos


Πανελλήνιες εξετάσεις...

Α
Α
Πανελλαδικές εξετάσεις, ό,τι πιο ανόητο, ό,τι πιο διεφθαρμένο, ό,τι πιο μοχθηρό απέναντι στην ανθρώπινη ευαισθησία και ανάγκη για ταξική ανέλιξη, επίτευξη στόχων, φιξαρισμένων στην εξυπηρέτηση συμφερόντων, αρχικά τοποθετημένων στο ίδιο συμφέρον του μελλοντικού εργαζόμενου, αλλά μακροπρόθεσμα εργαλείο επίτευξης οφελών των μεγάλων κεφαλαίων και της αειθαλούς δίψας τους για ακατάπαυστο κέρδος.
Ένας μαθητής του ελληνικού δημόσιου ή και του ιδιωτικού σχολείου εκπαιδεύεται από την πρώτη κιόλας μέρα φοίτησης στις αξίες του ανταγωνισμού, της βαθμοθηρίας και της απόκτησης γνώσεων με μόνο απώτερο στόχο την δημιουργία "στρατιωτών", που εν τέλει με τον προγραμματισμένο τρόπο λειτουργίας τους θα συντηρούν το υπάρχον σύστημα, όπου η "καταπάτηση πτωμάτων" λογίζεται μια απόλυτα φυσιολογική νοοτροπία για την τελική επίτευξη του στόχου της μικροαστικής ασφάλειας. Η παθητική εκείνη ασφάλεια, που αρχικά δεν σε αφήνει να καταπέσεις στο επίπεδο του εργάτη, αλλά παρ' όλα αυτά σε καθιστά έρμαιο της εκμετάλλευσης από κάποιον ταξικά ανώτερο. Με αυτήν την διαδικασία το κοινωνικό περιβάλλον αποκτά χαρακτηριστικά κοινωνικού δαρβινισμού, όπου το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρότερο, ένας νόμος της ζούγκλας...και ο εκμεταλλευόμενος γίνεται εκμεταλλευτής σε έναν αέναο φαύλο κύκλο.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι η επιτομή αυτής της συστηματοποιημένης πολιτικής χειραγώγησης. Ο υποψήφιος μαθητής φτάνει στα όρια του άγχους, της σωματικής και ψυχικής εξάντλησης, για να επιτύχει επίπλαστα αποτελέσματα βασισμένα σε ύλη που σε μεγάλο ποσοστό δεν αντιστοιχεί στο απαιτούμενο από την ηλικία του γνωστικό επίπεδο. Ύλη βασισμένη ως επί το πλείστον στην παπαγαλία και στην μηχανική επίλυση ασκήσεων, καθιστώντας τον εξεταζόμενο μαθητή και τον εγκέφαλο του ένα καλό μηχανικό ρομπότ.   Όλα αυτά με σκοπό την εισαγωγή σε σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όχι με βάση την αντικειμενική δυσκολία παρακολούθησης του προγράμματος σπουδών τους, αλλά την ανταλλακτική αξία τους, ως ακόμα μία όψη του νόμου της αγοράς( ζήτηση-προσφορά), με το σύστημα των βάσεων εισαγωγής. Για παράδειγμα ένας υποψήφιος μαθητής δεν κατάφερε μια χρονιά να περάσει σε κάποια ιατρική σχολή καθώς η κατώτερη βάση εισαγωγής ήταν 19.300 μόρια και αυτός κατάφερε 19.299. Αν αποφασίσει να ξαναπροσπαθήσει και καταφέρει τα ίδια μόρια και η βάση αυτή την φορά είναι 19.298... ΜΠΙΝΓΚΟ... Άρα τη μια χρονιά δεν ήταν άξιος και την άλλη ήταν... Μα πώς γίνεται αυτό, αφού εξετάζεται στην ίδια ύλη;

Έπειτα η εισαγωγή στις πανεπιστημιακές σχολές. Σχολές οι οποίες εγκαθιδρύθηκαν ειδικά για να δηλητηριάσουν την αστική νεολαία τόσο ηθικά, όσο και διανοητικά. Αφού οι σχολές και τα πανεπιστήμια έχουνε γίνει αίθουσες δημοπρασιών προνομίων, όπου το ψεύδος πωλείται τόσο χονδρικά, όσο και λιανικά. Τι σημαίνει αυτό χονδρικά... Ό,τι ακόμα και να πετύχεις στις πανελλήνιες και σπουδάσεις σε μια "αξιοσέβαστη" σχολή, μάντεψε, μπορείς ακόμα να είσαι άνεργος και μίζερος. Όπως προανέφερα το προϊόν κρίνεται από την ανταλλακτική αξία του, όχι από την αντικειμενική. Και το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρότερο.

Η απάντηση σε όλα αυτά φυσικά δεν είναι η κατάργηση της δημόσιας παιδείας και η αντικατάσταση της από την ιδιωτική, όπως πολλοί φιλελεύθεροι-νεοφιλελεύθεροι προτρέχουν. Αλλά η αναδιαμόρφωση της πρώτης, με προσανατολισμό τον ανθρωπισμό, σε κάθε μορφή της, την ισότητα, την συνεργασία και την αλληλεγγύη. Η εξόντωση της μορφωσιολατρείας, η ανακατεύθυνση στην κριτική σκέψη των μαθητών-φοιτητών και ο στοχευμένος επαγγελματικός προσανατολισμός των υποψηφίων σε μια βάση, όπου το κοινωνικό στάτους εξαλείφεται σαν ειδοποιός έννοια και υπάρχει μόνο σαν ένας ενιαίος προσδιορισμός για όλα τα μέλη του κοινωνικού συνόλου, ανεξαρτήτου επαγγέλματος.       Γιατί όπως είναι γραμμένοι επίκαιροι οι στίχοι του John Lennon αναφερόμενοι και στην τωρινή κατάσταση: " And you think you are clever and class less and free... But you are still fucking peasants as far I can see". Αυτόν τον κόσμο δεν μπορεί να τον αλλάξει μια ατομικότητα μόνη της, αλλά όλες οι ατομικότητες συνεργαζόμενες μπορούμε. Αυτό είναι το κλειδί...

ΥΓ. Καλή ακρόαση και διαβάστε στίχους...

wn.com

ΚΑΤΑΘΕΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ

Αν θες η άποψή σου να συνδεθεί με το προφίλ σου, συνδέσου πριν την καταθέσεις.

ονοματεπώνυμο 
Από 4 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

τίτλος 
Από 3 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

περιεχόμενο   λίγος χώρος; γράψε ένα άρθρο
Από 1 έως 1000 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

σύνδεσμος (link)


έξι κεφαλαίοι λατινικοί χαρακτήρες χωρίς κενά


Δεν έχεις συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά (★) πεδία της φόρμας.
Το μήκος του ονοματεπωνύμου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του τίτλου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του περιεχομένου δεν είναι κατάλληλο.
Η διεύθυνση (URL) δεν είναι κατάλληλη.

 

Σάμης Παναγιωτίδης

"Κάποτε φιλοδοξούσαν να γίνουν ήρωες:τώρα μόνη τους έγνοια είναι... περισσότερα






Ο μισθός δεν είναι χάρη

ΑΕΡΓΙΤΕΣ: "Παραμένουμε στον δικό μας δρόμο"

Επαγγελματικός (απο)προσανατολισμός

Ξεχασμένη παιδική μου χαρά

Αγωνιζόμενοι για ένα χαμένο... εξάμηνο ή πανεπιστήμιο;

Μάης '68: Η φαντασία στην εξουσία...

περισσότερα


enfo.gr   Web   Wikipedia   Βικιπαίδεια   YouTube


Διπλή επίθεση στο κέντρο του Λονδίνου

Στέφανος Μαντζαρίδης




ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΣΕΝΑ.
ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. ΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΡΩΜΑ.
ή γράψου στο newsletter 
mobile.enfo.gr + εσύ = bff
εγγραφή / σύνδεση     κοινότητα     λειτουργία     ταυτότητα     ανταπόδοση     προβολή     υποστήριξη     επικοινωνία
Ασφάλεια δεδομένων & πνευματική ιδιοκτησία  |  © 2017 enfo.gr. Με τη χρήση του παρόντος δηλώνεις ότι συμφωνείς με τους όρους χρήσης.