Μη Μένεις Εκτός mi meneis ektos Μη Μένεις Εκτός Mi Meneis Ektos


Σκέψεις με Ήχους...

Α
Α
άγνωστο
Κρύο πρωινό και εγώ προσπαθώ να χωθώ ακόμα περισσότερο μέσα στο μπουφάν μου. Έχει αρχίσει να ψιχαλίζει και προσπαθώ να προστατευθώ κάτω από τη στάση. Η απόπειρα πάει χαμένη μιας και φυσά ο αέρας και φέρνει τις ψιχάλες πάνω μου. Περνά ένα φορτηγό που κορνάρει δυνατά, ακριβώς τη στιγμή που περνά από δίπλα μου. Όλοι μου οι μύες σφίγγονται από τον πόνο και απεγνωσμένη πλέον ψάχνω τα ακουστικά από το mp3 μου για να παρηγορηθώ από ήχους διαφορετικούς από εκείνους της βιαστικής πόλης.

Η μουσική ξεκινά και εγώ κάνω την απόπειρα να σηκώσω το κεφάλι, έτσι ώστε να μη βγει το πηγούνι από το κασκόλ. Η πρώτη νότα από τη «Μια νύχτα στο βουνό του Άη Γιάννη» ηχεί στα αυτιά μου. Εμφανίζεται από τη γωνία το λεωφορείο. Τέλειος συγχρονισμός. Τα βιολιά που μου δίνουν την εντύπωση της κορύφωσης της αγωνίας ταιριάζουν με την εικόνα του λεωφορείου που πλησιάζει απειλητικά τη στάση και των σταγόνων της βροχής που γίνονται όλο και πιο χοντρές και βαριές. Ο ρυθμός αλλάζει και οι νότες κάνουν ένα παιχνίδι με τις πόρτες που ανοίγουν. Τα πόδια μου ακολουθούν στον παράξενο αυτό χορό και με βάζουν στο λεωφορείο. Κάθε μου βήμα πατάει πάνω σε μια νότα και κάθε μου κίνηση γίνεται σε απόλυτη αρμονία με τον ρυθμό και τη συγχορδία που ακούω. Χαζεύω έξω από το παράθυρο και τώρα χορεύουν τα μάτια μου. Ψάχνω για κάτι που θα εναρμονιστεί με τους ήχους που ακούω.

Απέναντί μου κάθεται ένα ηλικιωμένο ζευγάρι. Τους χαζεύω, προσπαθώντας να μαντέψω από πού έρχονται και πού πάνε. Η γυναίκα απλώνει το χέρι της και πιάνει το χέρι του άντρα της. Παρατηρώ ότι εκείνος έχει πολύ μεγαλύτερα χέρια από εκείνη. Κρύβει το δικό της στη χούφτα του και το κρατάει σαν ένα εύθραυστο αντικείμενο. Αντιλαμβάνομαι ότι η μουσική έχει αλλάξει. Το επόμενο κομμάτι περιγράφει την αγάπη και τον έρωτα με απλές συγκρίσεις χρωμάτων, ήχων και συναισθημάτων. Ταιριάζει με την εικόνα που χαζεύω...

Τη στιγμή που μπαίνει ο ελεγκτής ξεκινάει ένα τραγούδι που μου έβαλε ο αδερφός μου, τελείως διαφορετικό από όσα άκουγα μέχρι εκείνη την ώρα. Η μουσική από την ταινία «Επικίνδυνες Αποστολές». Ο ελεγκτής δεν μοιάζει διόλου με τον Τομ Κρουζ, αλλά δεν παύει να αποτελεί επικίνδυνη αποστολή το να την "βγάλεις καθαρή". Δεν έχει σημασία αν έχεις χτυπήσει το εισιτήριό σου σαν καλός πολίτης. Οι περισσότεροι σε κάνουν να νιώθεις ότι όντως είσαι προδότης της χώρας ή ότι ετοιμάζεσαι να μοιράσεις ναρκωτικά σε σχολεία. Τη στιγμή που η μουσική φτάνει στο τέλος της, ο ελεγκτής μου επιστρέφει (μετά από εξονυχιστική έρευνα) το εισιτήριο με μεγάλη απαξίωση. Ανασηκώνω το φρύδι κοιτώντας τον, περιμένοντας να μου πει ότι θα αυτοκαταστραφεί.

Πλησιάζουμε στη στάση που κατεβαίνω. Σηκώνομαι και πηγαίνω στην πόρτα. Στην στάση πριν τη δική μου, ανοίγουν οι πόρτες και ανεβαίνει ένας κύριος με ένα ακορντεόν. Σχεδόν κάθε πρωί τον συναντάει κανείς να τραγουδά στα λεωφορεία, να πουλά τη φωνή του για μερικά νομίσματα. Οι περισσότεροι κοιτούν αλλού... Βγάζω τα ακουστικά να τον ακούσω. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι σε διάθεση να ακούσω το «Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία», αλλά παρατηρώ τους συνεπιβάτες μου. Ο νεαρός δίπλα μου δυναμώνει την μουσική που ακούει με το δικό του mp3. Η κυρία με το ταγιέρ ανασηκώνει τη μύτη της και γυρίζει τα μάτια της προς το ταβάνι. Ο γεράκος που κάθεται σκυμμένος στη θέση του δείχνει μόνο με την έκφραση του προσώπου του να αλλάζει λίγο η διάθεσή του, σαν να θυμάται κάτι. Δίπλα του ένας άντρας χαζεύει τον τραγουδιστή και τον ακούει με αφοσίωση. Μια γριούλα βάζει στη θηκούλα του μερικά νομίσματα, που χορεύουν και αυτά με τον ρυθμό. Ένα μικρό κοριτσάκι κοιτά με γουρλωμένα μάτια το ακορντεόν. Απλώνει διστακτικά το χέρι και πατά ένα πλήκτρο. Η παραφωνία ακούγεται, αλλά ήταν πολύ χαριτωμένη. Της χαμογελάω και εκείνη κρύβει το μουτράκι της στο παλτό της μαμάς της.

Στην επόμενη στάση κατεβαίνω και ακούω τους ήχους των αυτοκινήτων. Μια κόρνα. Ένα καλημέρα από κάποιον παραπέρα. Βήματα. Ένα ραδιόφωνο που κάνει παράσιτα. Ένα φρενάρισμα. Και μετά τις σκέψεις μου. Και μετά τη φωνή μου. Καλημερίζω και εγώ έναν γνωστό και σπάω τη σιωπή μου. Πρόσθεσα και εγώ μια νότα στη σημερινή σύνθεση…

ΚΑΤΑΘΕΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ

Αν θες η άποψή σου να συνδεθεί με το προφίλ σου, συνδέσου πριν την καταθέσεις.

ονοματεπώνυμο 
Από 4 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

τίτλος 
Από 3 έως 60 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

περιεχόμενο   λίγος χώρος; γράψε ένα άρθρο
Από 1 έως 1000 χαρακτήρες. Τώρα έχεις  0  χαρακτήρες.

σύνδεσμος (link)


έξι κεφαλαίοι λατινικοί χαρακτήρες χωρίς κενά


Δεν έχεις συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά (★) πεδία της φόρμας.
Το μήκος του ονοματεπωνύμου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του τίτλου δεν είναι κατάλληλο.
Το μήκος του περιεχομένου δεν είναι κατάλληλο.
Η διεύθυνση (URL) δεν είναι κατάλληλη.

 

Αλίκη Δαρζέντα

Πτυχίο Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού από το Πάντειο Πανεπιστ... περισσότερα






Ήχοι πόλης

Τίτλοι τέλους για τον ΟΑΣΘ

Από ξένο τόπο

Δέσμιος

Γκέρλς εν Ντράμα

Ερασιτέχνης της ζωής

περισσότερα


enfo.gr   Web   Wikipedia   Βικιπαίδεια   YouTube


Δυο μάτια θάλασσες

Παπανικολάου Ράνια




ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΣΕΝΑ.
ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. ΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΡΩΜΑ.
ή γράψου στο newsletter 
mobile.enfo.gr + εσύ = bff
εγγραφή / σύνδεση     κοινότητα     λειτουργία     ταυτότητα     ανταπόδοση     προβολή     υποστήριξη     επικοινωνία
Ασφάλεια δεδομένων & πνευματική ιδιοκτησία  |  © 2017 enfo.gr. Με τη χρήση του παρόντος δηλώνεις ότι συμφωνείς με τους όρους χρήσης.